Weekend till England/London

För ett par veckor sedan stack jag till London med två tjej kompisar , Jodi och Joanne.
Jodi har en liten "cottage" ca 45 min fr London där vi bodde och hade det mysigt.
En gemensam vän till oss, Lisa har ju flyttat till UK i vintras, så vi skulle ju naturligtvis hälsa på henne.
Lisa kom till Jodis stuga och bodde med oss i 3 nätter, vi hade det så mysigt, fnitter långt in på småtimmarna!!
Och Joanne som är fr "The UK" sa; Marika du MÅSTE äta fish and chips när du är i England, japp det var bara att lyssna
och äta! Det var gott!
Vi hade en jättemysig helg i UK.

M


Jodis lilla mysiga ställe i en liten by utanför London.


Mina tre goda vänner, Joanna, Lisa och Jodi.


Jag utanför "Hans Street"..hahaha...


Klassiska dubbeldäckarn, med reklam för mamma Mia!


Big Ben.


Lisa


London bridge!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Visste inte att jag var sååå poppis i England!!

Reklam för lilla mig - Mamma Mia



Kramis

Mia

2009-05-27 @ 18:10:59
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0