Hjälper skolan...

Jag hjälper skolan med att designa nya loggar som printas ut på t-shirtar som skolan delar ut när det är
nya turneringar på gång.
Denna gång skall våran skola ha basket turnering för tjejer i årskurs 9-11:an och som sagt jag blir tillfrågad att hjälpa att göra loggan till detta.
Arbetet är frivilligt och skolan betalar mig inget , jag tycker ju å andra sidan att detta är så himla kul, så jag hjälper gärna till.
( så till alla er där hemma som undrar vad jag gör hela dagarna, så är detta b.la en utav sakerna jag gör för vår skola)

Moskva, Budapest, Bukarest och Warzawa skolorna kommer med sina lag den 12-14 mars.

Så här blev loggan:

CEESA står för: Central and Eastern European Schools Association.


3 år...

Vi saknar dig och tänker på dig ofta, ofta Kattis!!!


Klädesholmen..

på juldagen drog vi ett gäng ut till Klädesholmen och promenerade.
Det var kallt men himmlen var helt molnfri, helt underbart!


Ellen pa "holmen"


Emil


Promenad gänget!


Bild ut over havet!


Hanna och Emil kastar sten i havet.




Hemma i Prag igen...

efter att ha haft det UNDERBART skönt hemma på Tjörn över jul och nyår så är vi återigen nere i Prag.
All ledighet har varit sååå skön och det är nästan så att man får ångest att gå upp kl 7 imorgon bitti...*pust*
men det skall bli kul att träffa alla goa vänner i skolan igen.
Trist är dock att en utav mina goda vänner Lisa har flyttat till London, men vi skall snart ses igen!!

Julen var hemma hos min broder med familj, vi var 27 st pers hemma hos honom, det gick jättebra och vi åt, drack och spelade julklappsspelet!!
Nyår var vi med min bror och familjen oxså , mycket trevligt med god mat och många skratt!!!

Sen har vi ju fått vårat hus renoverat hemma på Tjörn och vi har även öppnat upp våran container som har innehållit våra möbler som har varit i huset innan vi flytta till KL, vi fick oss ett par goa skratt när vi öppnade vissa kartonger.
Så vi rensade medans vi packade upp och fick slängt ytterligare ett par stora svarta sopsäckar med skit! Härligt att rensa!!!

Hasse flög hem 1v tidigare än mig och barnen, 1v senare körde jag och barnen ner til Prag, det tog ca 12-13 timmar, men vi tog det lungt och hade ett par pauser ner hit.

Ha en skön vecka!

M


Mamma o Pappa i vårat nya kök, vi städar!!!


Den nya fina trappan!


Nya badrummet nere.


Kartonger, kartonger kartonger...


JUL 2008!

Här är det folk!!


God mat!


Emil och kusin Thea!! ( Thea äääälskar Emil) cute!!


Här sitter ungdomarna och väntar pá tomten!


Kussarna!


Hugo!


Tomten fár hjälp in i huset av Ellen och Thea!


Johan.

RSS 2.0