Hjälper skolan...

Jag hjälper skolan med att designa nya loggar som printas ut på t-shirtar som skolan delar ut när det är
nya turneringar på gång.
Denna gång skall våran skola ha basket turnering för tjejer i årskurs 9-11:an och som sagt jag blir tillfrågad att hjälpa att göra loggan till detta.
Arbetet är frivilligt och skolan betalar mig inget , jag tycker ju å andra sidan att detta är så himla kul, så jag hjälper gärna till.
( så till alla er där hemma som undrar vad jag gör hela dagarna, så är detta b.la en utav sakerna jag gör för vår skola)

Moskva, Budapest, Bukarest och Warzawa skolorna kommer med sina lag den 12-14 mars.

Så här blev loggan:

CEESA står för: Central and Eastern European Schools Association.


Kommentarer
Postat av: Mia

SNYYYYGGGGGT vännen!!

Du e så himla duktig. Kanske något du skulle ta upp i proffesionen??

äntligen så börjar Timpans feber ge med sig, han hade bara 38.8 i morse!!

Kramis

Mia

2009-01-27 @ 11:59:54
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Yvonne

Den blev jättebra, håller med Mia, detta är kanske något du skall fortsätta med. Puss o kram Mamma

2009-01-28 @ 07:53:36
Postat av: Anonym

Vad fin den är.

Du är jätte duktig.

2009-02-01 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0