Utmanad.

Jag har blivit utmanad utav "lillyMarlén" (Caroline) om att skriva 8st ovaner om mig.

Ok, here I go!

1.Jag kan ibland skrika "idiot" i bilen när jag tycker ngn anna bilist har gjort fel i trafiken. (barnen kan ibland sitta i bilen)
2.Kommer oftast försent till olika möten med kompisar.
3.När jag åker till IKEA här i Prag för att köpa lördagsgodis, så köper jag ibland 2 påsar POLLY, och den ena påsen äts upp på väg hem fr IKEA. (Polly påsarna här är SMÅ)
4.Sätter ibland in GLOBAL knivarna i diskmaskinen, till H´s förtret.
5.Min handväska är alltid full av "skit", det är sån röra i den!
6. Slinker gärna in på datorn för att "bara" kolla ngt, sen blir man sittande en stund..oops!
7.Dricker för mycket kaffe, iaf nu med ny kaffe maskin!! jisses vad gott kaffe det blir!
8.Är glömsk, alzheimer light folks!! thats me!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den har blivit lika grå som himlen :-)

PoK Mamma

2009-02-10 @ 17:34:41
Postat av: Kajsa K

Den enda punkten som kan räknas som ovana är nr.4, annars är du helt normal Marika!!!! Ja, inte helt helt normal, men det lär du aldrig bli fniss och tur är väl det!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaam...

2009-02-15 @ 02:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0