Sjukt barn....

Trist.....
Ellen har fått öroninflammation....
Har bokat en tid till CMC (Canadian Medical Center) idag och vi skall snart åka.

Trist......

Och här är ff VITT ute, snön föll nästan hela dagen igår och det ligger kanske en 3cm ute....

Trist......

Men på FREDAG blir det KUL, då skall jag resa hem till Sverige ..all by myself...
Hasse tar ungarna och sticker ner till Österrike igen, jag kan ju inte åka med pga mitt korsband som slets av
förra sportlovet, så för mig blir det flyg hem ist.

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Usch, vi har också öroninflamation här :( Hoppas Ellen får penicillin och att trumhinnan inte spricker som den gjort för lilla E.



Trist att du fortfarande har problem med korsbandet :( Trodde du blev bra, men så var alltså inte fallet!



Kram

2009-02-17 @ 12:11:56
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Yvonne

Man kan ju alltid skylla på korsbandet. ;o, det skall bli så roligt att få hem dig igen. Puss puss ses på fredag.

2009-02-17 @ 21:09:03
Postat av: Mia

Härligt att du kommer hem igen! Då kan vi snacka mycket skit igen :-) Du har väl med dig den svenska mobilen hem eller? Kramis MiaFia

2009-02-17 @ 21:44:16
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sis

Nämen lilla gumsan! Har hon fått ÖIF! Krama henne lite från kussarna & från moster, så blir det snart bra igen! ;-)

Olle slutade nyss med sin andra kur pencillin mot ÖIF i livet & Hugge har fått problem med öronen igen! =(

Vi skall få en remiss till Mölndal för han HÖR inget+ att han säger att det gör ont emellanåt. =(

Trumhinnorna är förtjocknade med en massa vätska bakom & fasen, nu tänker jag propsa på rör!

Hadet gott sålänge & hälsa la Familja!

Vi syns när du kommer hem till SCWEDÄN!

Puss & Kram!/Madde and the gangsters

2009-02-19 @ 11:10:09
Postat av: Kajsa K

Kul för dig att åka hem en sväng!

Om korsbandet inte varit ett problem, hade du åkt med mvh då?...;)

Puss å kram! K :)

2009-02-22 @ 07:31:38
Postat av: Mia

Om du är intresserad så har du en ogod utmaning i min blog

2009-02-24 @ 20:06:19
URL: http://miloa.wordprress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0