Beads, beads, beads....

Igar tog jag med mig J och stack upp till Jablonec, det ligger i nord/ost om Prag och tar ca 1,45 tim att kora dit.
Dar finns bla en tjej som ar glaskonstnar och gor sina egna fantastiska parlor, helt otroligt fina....
Sen ar ju Jablonec Tjeckiens glasparle rike och man kan handla hur mycket "beads" som helst har, sa himla kul!

Har ar ett par bilder fr igar och ett par bilder pa mina halsband som jag har gjort nu pa senaste!


J i Alenas glas studio.


Jag graver i A's bead lador.


Har sitter A och gor sina glas parlor.


Dessa stora kopte jag...helt otroligt fina... ca 4x4 cm stora.


Det "bidde" ett par pasar "beads".


Lader snore, sterling silver och Alenas glas parlor.


Blandat: Sterling silver, turkoser, glas parlor och ett par
Alena glasparlor.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara fina o vackra stenar och dina halsband är ju super fina. Puss mamma

2009-04-08 @ 23:07:25
Postat av: Mia

Me like very much!! :-)

Kan man få beställa ett sån't där fint med lädersnöre!

Kramis så syns vi nu när ni är på väg hem!

mia

2009-04-11 @ 10:21:47
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0