Och så var vi tillbaka i Prag igen...

NYC är bara så himla häftigt!!
Vi har haft jättehärliga dagar!

Hinner inte skriva så mykcet nu, måste ner och laga mat till barnen, Johan och Emil skall på Middleschool dance ikväll uppe på skolan.
Jag lägger inlite bilder så skriver jag mer sedan!
Men jag kan kan berätta att vi landade kl 14 , tog taxi till hotellet som ligger i Greenwich village och slängde in väskorna och drog ner mot närmaste Metro station och tog oss ner till Ground 0, så korten som jag lägger in är ifrån den 11 sept när vi hade kommit till NYC.

Ha en skön fredag folks!

M





Ground Zero!


Minnes flaggor över dom som dog 9/11


Mycket poliser som var runt  "Ground 0" och vaktade.


Karta över Lower Manhattan.


Naturligtvis signerade vi dessa "I-balkar" som skall sitta i det nya huset
som skall byggas på Ground0.


Hasse har skrivit sitt namn.


Kan ni hitta våra namn???


Alla minnes flaggor.


En NYC skylt!


Hasse "hänger" på ett par U.S mail lådor.


Vi letar efter ngnsatnns att käka!!! Det blev tillslut T.G.I.F!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt att höra att ni har haft det så kanonbra!

Hoppas på mer info och mer bilder :-)

Strålande soliga hälsningar ifrån Karlssons på Tjörn

2008-09-20 @ 09:29:37
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0