Midsommar firande i Mala Sarka...

Ligger ju lite efter i tiden och med mina inlägg..
Men mina föräldrar och min syrra med hennes familj kom ner hit och firade midsommar med oss!
Vi hade det jättetrevligt i en hel vecka tillsammans.

Bilder:


Nya kusinen Olle.


Thea är och hämtar Ellen på skolan.


Mormor med Ellen, Thea och Olle.


"Gänget" slappar i soffan


"Damerna" fixar midsommar maten.


Mums!


Lite sill och nubbe innan vi sticker iväg och dansar.


Hugo


Cecilia och Mårten


Här dansar alla galna svenskar inne på Mala Sarka
området.


Jonny, Mamma och pappa tar det lugnt efter dansen!


Thea och Olle


Johan.


Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Hihi, du ligger väll inte efter...just nu bloggar jag om saker som hände i oktober 2002 :)

Superfina bilder! Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft!

2008-09-06 @ 13:40:50
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Mia

Och jag har bloggat om vår Thailands resa. För 2 år sen.

Men din mamma och du är galet lika.

2008-09-07 @ 22:31:20
URL: http://miloa.wordpress.com
Postat av: Mia

Ja...jag ligger väl en hel del efter jag med....Nu bär det väl snart av till "the big apple"!!!

Kramis

MiaFia och resten av Karlssonklanen

2008-09-08 @ 07:29:55
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Annika

Hej. Vilka härliga sommarbilder. Ni verkar ha det riktigt bra i Prag. Saknar du KL något, bortsett från den sköna värmen? Kram, Annika PS! Är inte Thea extremt lik Ellen?!?

2008-09-08 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0