Dean & Deluca...

Vilket ställe!!!!!
Jag tänkte på dig Karin DIREKT när jag såg detta ställe, du hade ÄLSKAT detta....

Dean&Deluca är som en liten saluhall, men massa goda saker man kan äta, köpa tallrikar, glas, bakformar i alla dess former, härliga kryddor, färskpressade juicer, sushi...U NAME IT!!


Vi är på väg in till Dean&Deluca för att köpa lunch!! Yummie!


Lite mörka bilder, men man ser litegrann iaf..


Brödavd.


Hasse frågar mig: Vad vill du ha??? Eeeeemmmhmm??? ALLT!!!


Hasse i shoppar tagen....

Vietnamesiska vårrullar, grillade grönsaker, sallad...mmmmm
det vattnas i munnen bara jag ser på bilderna...

Kommentarer
Postat av: Kajsa K

Oh, vad LÄCKERT!!!! Jag hade nog shoppat vagnen full! ☺

Vietnamesiska vårrullar...kommer mig att tänka på Hanoi! Och när vi lagade lunch hemma hos mig i KL. Längesedan.

P&K, K ♡

2008-09-21 @ 15:11:56
Postat av: Mia

Hej!

Jag blir alldeles sjuk av att läsa om er härliga resa. Jag måste ta mig dit igen!

Kram

2008-09-21 @ 20:55:26
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0