Halsband...

som jag gjort i dagarna.
Detta är b.la vad jag sysselsätter mig med lite grann när jag inte är ute på äventyr/luncher  med
tjejerna/vännerna här nere!
I måndags var jag o Lisa  iväg upp till norra tjeckien där det finns SÅ mycket pärlfabriker och glaskonstnärer
som gör sina egna designade glaspärlor. Helt underbart!!!!

Det stora oranga hänget och det klarblå hänget har en glaskonstnär som heter Alena gjort, vi var hos henne i
hennes "studio" i 2 timmar!!!!! och bara valde fina saker som hon designar.
Hennes "pärlor" är som godis......härliga färger och former!!


43248-654

43248-655


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh vad läckra halsband! man blir HAPPY av det översta! =)

Min chef tyckte by the way, att du kunde antingen göra en hemsida med dina smycken, eller plåta dom & skicka till mig, så hon kan få se fler än dom jag har! (som jag använder flitigt på jobbet!) =)

Kramar!/Madde

2008-02-13 @ 15:47:12
Postat av: Kajsa Knas

Mmmmm... I like... speciellt den blå :)
Lycka till med försäljning!!!
Puss å kram från kängruland!

2008-02-14 @ 03:25:23
Postat av: Karolina

Superfina halsband!

Tittar in och önskar dig och familjen en trevlig alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 08:56:43
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vilka underbara halsband, Marika. Håller med Madde om att det skulle vara kul att få se fler av dina alster. Hälsa Hasse och barnen.
Kram, Anki

2008-02-14 @ 09:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0