Bloggar fr rummet....

tror ni inte att 1:a dagen jag är uppe på skidor efter 6år (har åkt sen jag var 12år) RAMLADE i backen inte alls "hårt" utan ett "lätt"litet fall.....DROG AV KORSBANDET I KNÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fatta....DET ÄR AV!!!!!!!!!!!!! *helt sjukt* gamla kärringar som mig skall f*n INTE upp på skidor!!! jisses!!!

Det blev scoter ner för backen och ambulans väntandes nere i änden av backen!
Japp, bara konstatera, korsband av, ingen mer skidåkning för denna ggn, vete f*n om jag skall upp på skidor igen, och jag som sa till Hasse att jag ville till Malaysia ist för att åka skidor!!! *ha ha ha* detta kommer han att få "äta* upp!!!

Men men, nu skall jag ta mig en taxi upp på ett utav bergen och möta H för en liten lunch och sitta i solen en stund!!

Well, livet e bra konstigt ibland!

Tjing!
fr den halte!!

M

Kommentarer
Postat av: Kajsa Knas

Stackars, stackars Marika... Ta en taxi till flygplatsen och kom hit i stället så ska vi läka dig med VB, shopping och solsken!!!
Massor av STORA kramar!!! Karin

2008-02-19 @ 12:57:05
Postat av: Karolina

Nä, fy vad trist!!!!!! Tyvärr blir man ju äldre och kroppen stelare. Känner också respekt för Slalom numera. Tänkte faktiskt så sent som i dag att Väggen i Hundfjäller åker jag nog aldrig mer.
Krya på dig och försök ha det så mysigt som möjligt trots ben i paket :(
KRAM

2008-02-19 @ 17:40:49
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Mia

Gumman, gumman...
Ja jisses så det kan gå....men du....hade du varit med mig i Sälen ist så hade detta ALDRIG hänt!! :-)
Vi hade en underbar vecka i Sälen, förutom att Tim hade feber i 6 dagar och nu snackar vi feber!! mellan 39.7 och 40.8 grader!!! Men han fick pencellin och är nu helt ok igen. Har idag varit på 2 anst.int. så håll tummarna för mig!!
Vi syns snart hoppas jag!
Kramisar
Mia

2008-02-19 @ 19:36:08
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Madde

Men lilla syster, hur mkt otur kan man ha?!
Tycker faktiskt synd om dig..(fast jag fnittrar rätt gött inombords)

;-)

Han lilleman verkar vara redo för utgång, var hos BM igår & hon kände & rörde runt.
2 cm var jag öppen, så jag väntar här på riktiga värkar & inga fjuttiga sammandragningar..*suck*

Inget är som väntans tider..*hua*

Men, han vill väl helt enkelt inte passera genom mammas mus..Dom kan väl ha ångest som alla andra ;-)

Hoppas ni har det gott iallafall i fjällen, med gott väder & pilsner så ringer jag om det händer ngt..

Köss/MAD

2008-02-22 @ 09:48:45
Postat av: Jeanette & Tony

Din stackare!!! Vi hoppas att du aterhamtar dig snart, koppla av lite och drick lite god ol i backen i stallet. Vi langtar nu till Prag och jag landar med barnen pa fredag em den 7 mars. Det skall bli roligt att traffas igen.
Jeanette & Tony

2008-02-23 @ 16:06:27
Postat av: Mill@n

NÄE!! Vilken osis - för det är vad det är, har ingenting med ålder att göra ;o). Hoppas att du får lite sol i backen och inte har allt för ont heller. Kram

2008-02-24 @ 09:12:23
URL: http://trexc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0