Huset i Lör..

Kära lilla mamma var i huset i helgen igen, jag var sååååå nyfiken, och det går verkligen framåt!!

Idag har jag även tagit Ellen till doktorn, nu har hon varit sjuk i 1v, och hon klagar ff att hon har ont i halsen!!
så dom testade henne och det visade att hon har scharlakans feber, så nu skall hon vara hemma i minst 3dgr till
ingen PE i skolan på 14dgr och VILA!!

Fråga mig om jag har k¨pt ngra julklappar??? *not*
får väl stressa mig iväg här i slutet på veckan och b¨rja handla!! jisses!!!!

Ngra kort fr huset.


Hallen.


Ny vägg är uppbyggd.


Mosaiken är uppsatt, vi skall alltså INTE ha blåa luckor,
det är IKEA's vita ABSTRAKT, MED skyddsplast.




Vita mosaik väggen, mot den skall kyl o frys stå, i denna
delen skall matbord stå, (Johans gamla rum var här inne)


Kommentarer
Postat av: Mia

Fniss jag trodde att det skulle va blå luckor vilken tur. Det skulle nog inte va så snyggt!

Känner du dig redo att komma hem igen forever?

2008-12-13 @ 20:00:46
URL: http://miloa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0