Lisa fyller år och Anki på besök..

Jaha, lite mer uppdateringar på vad som har hänt i Prag...

Den 8:e juni kom Anki på besök, Anki är en "käck Göteborgs tös" som jag har lärt känna i KL Malaysia.
Vi hittade på lite roliga saker när hon var här, hon stannade inte så länge men vi hann med lite saker ändå!
Handlade glaspärlor, var på stan och tittade oss omkring och vi hann oxså med att fira Lisa, en god vän som jag lärt känna här i Prag. ( Våra barn,min Ellen och Lisas Evan gick i samma förskoleklass förra året)

Så här är lite bilder!

Måste fixa mig i ordning nu, för Lisa och hennes familj kommer om 1tim och vi skall grilla)
Tjing!!

M


Lisa står i mitten på bilden....
Vi firar Lisa och hon har bjudit in oss på frukost hemma hos henne.


Frukost!


Härliga blommor!


Vi sitter ute denna underbara morgon!


Sen bär det av ner på stan på sightseeing!
Anki poserar med Prag i bakgrunden!


Ner över takåsarna!


Gatuskylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0