Skön eftermiddag...

hemma hos Lisa, Evan o Luke den 11 april.

Måste bara börja med att säga att vårat internet har IGEN varit så himla krångligt det slår på och av HELA tiden, det gör ju framför allt  att jag ligger så efter i tiden med mina blogg inlägg *suck*!
well, well....jag får uppdatera så gott det går!!

Denna speciella fredag var för 1v och vi = (Jag och Ellen och J och hennes 2 barn) samlades hemma hos Lisa och hennes pojkar för en skön eftermiddag efter skolan.
Solen fullkomligt sken och vi hade säkert en +20 gr, det var så himla supernajs!
Kaffe, kakor och lek stog på programmet!


Här kommer bilder:

M

43248-682
Min gode vän Lisa och henns pojk Evan.

43248-686
Ellen o ch Luke har hittat ngt kryp i rabatten.

43248-683
Ellen har plockat blommor.

43248-684
Nu skall det springas....klara färdiga....GÅ

43248-687
Här gungas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0