Söndag...

Strålande sol och jättehärligt väder beger sig fam T mot en.........slottsruin!!!! *nämen* till barnens STORA försjusning..*not*
anyway....Okor ligger inte så himla långt hemifrån oss så bilresan var inte så lång, vi stannade vid Albert (mataffären här i Nebusice) och köpte med oss lite käk så vi kunde ha picnic i det gröna vid denna slottsruin, fotboll togs oxså med och sen drog vi iväg hit, tog ca 15-20 min att köra hit..

Jättehärligt med en liten picnic i det gröna!!
Underbar VARM dag här i Prag!!! *gött*

Ha en bra vecka som kommer folks!!

Bilder fr idag:

43248-537
Picnic i det gröna!!

43248-538
Ellen tappade sin 2:a tand imorse!!

43248-539
Buskidzen 3.. (kolla in himlen..blåååååå)

43248-540
Ellen i närbild

43248-542
Johan o jag promenerar i skogen runt Okor.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig dag ni haft det!!!

2007-09-23 @ 21:04:01
URL: http://miloa.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen!
Vilken kanondag ni verkar ha haft. Själva hade vi en kanondag i Sundsby, det var skördedag/höstmarknad med mycket goa grönsaker mm ifrån Tjörn.
Kramisar
Mia och gänget

2007-09-24 @ 10:01:22
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Madde

Hello fam Thonell!!
Har hon tappat sin andra tand nu stortjejjen?!Hugge har inte tappat ngn & han lääängtar vill jag lova!Vilken cool ruin!
& vad mysigt ni verkar ha haft det!Här hemma är det sådär småkallt, speciellt på morgonen, så nu har vinterjackorna åkt fram!Magen växer på mig & illamåendet har lagt sig tillslut.*hallelulja*
Är i vecka 19 nu.
Rebecca har fått sin tös oxå genom igångsättning 18 dagar över tiden!Hadet så bra & hälsa alla!!
KRAAMAR!/Madde med resten

2007-09-24 @ 10:55:29
Postat av: Christina

HALLÅÅJJ!!
Oj, vad ni har tur. fint väder snyga ruiner.... precis samma som jag fast min ruin heter Bleketskolan. Ja, den är väl kanske inte lika gammal men den påminner rätt mycket om där ni har varit! Du glömmer väl inte att förja Veronika på jakten efter en man till "ensamma mamman" Du vet man vet ju inte vem som går förbi i tvrutan. I nästa avsnitt fyttar männen i på gatan... det var väl då du var här...hehe
Hörru, vi har bokat datum till ja, en fest helt enkelt. Hittar inte din mail så kanske kan du maila till mig. Datumet är 20 okt. Tänk om ni kom hit då?? SNÄLLA
Vi skall skaka rumpa till ett känt band från trakten.
Massor av kramar
Christina

2007-09-24 @ 23:19:16
Postat av: Gunilla

Hej Prag! Jag maste fraga vad du anvander for kamera den/du tar ordentligt skarpa bilder. Imponerad!! Kram fran lilla mig i KL

2007-10-04 @ 08:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0