Fotbolls tjejen...

Ellen vile väldigt gärna börja spela fotboll, så jag skrev upp henne på "Jaro soccer" på skolan.
Igår var första träningen och Ellen var själv tjej bland alla killarna !!
Hon tyckte det var jobbigt och svettigt men KUL!!!

Och naturligtvis har ju den "jobbiga mamman" med sig sin...................kamera!!!

Här är det annars bara bra, hela denna veckan har jag iofs varit  "dunderförkyld"  *blää*,  H har tagit E till skolan och idag har J tagit henne, så har jag kunnat "kurera" mig på morgonen.
Idag är här en riktig höstdag, det regnar, blåser och är allmänt mörkt, jag insåg oxså att jag måste nog köpa mig en jacka och ett par skor, får jag HAR ingen jacka eller ett par HELA skor, jag har BARA flipfloppar...*not so good* , kan nog kanske INTE gå med "flippisar" i vinter.....

Må så gott!

M

43248-523
Jaaro och alla barnen.

43248-524
Ellen och alla killarna

43248-525
Det började att regna, så vi gick in ist.

43248-527
Ellen

43248-526
Nya landslags stjärnan.

43248-528
En trött fotbollstjej!


Kommentarer
Postat av: Fam Karlsson

You GOOOOO Girl!!!
Heja Elsan!
Du kommer nog att bli en ny Lotta Schelin så småningom. Här skiner solen och det är 17-18 grader varmt. Härligt härligt....Mika - vi går fortfarande i "flippisar" :-)
Vi måste höras snart.
Kramisar
Karlsson klanen

2007-09-06 @ 14:06:47
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Mia

Åh vad bra ELLEN. Härligt me dfotboll. Ja du Mik ett par hela skor behövs när det är 20 minus grader:)

2007-09-07 @ 20:20:15
URL: http://miloa.blgg.se
Postat av: Kajsa Knas

Heja Ellen!!!
Spöa grabbarna, du kommer bli BÄST :)
I KL skiner solen, poolen är ljummen.
Kramar från oss alla,
K

2007-09-09 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0