Johan på väg till ...

en fest som han blev bjuden på utav en tjej på skolan..
Det var alla 6:e klassare som var bjudna till ett disco här inärheten, Johan hade haft jättekul och dansat myckte sa han..kul...

Idag har vi varit lediga från skolan, det har varit CZ labour day.
Vi= barnen o jag, vi drog till Metropole, ett shoppingcenter där dom har b.la Laserdome, bio och en massa affärer.
Killarna släppte jag av vid Laserdome så gick jag o Ellen omkring o spana läget lite.
Det blev Mc Donalds för barnen till lunch och en kaffe för mig, sen köpte jag en ny kaffebryggare som jag hoppas e bra, ngt märke som heter C3, har aldrig hört talas om men jag hoppas den kommer att funka bra...

En bild på Johan på väg till festen!

Tjingeling
M

43248-393

Johan på G....

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

WOW!! Han är ju så snygg våran Johan!!

Tjejjerna slogs nog om honom kan jag tro! & Johan, du visade väl vad du kunde inom Indisk dans?? *fnissar* Lite magdans kanske??


Kramar//Madde med resten

2007-05-08 @ 21:28:45
Postat av: Yvonne

Johan, förstår att tjejerna var tokig i dig.
Puss o kram mormor
PS Vi kanske ses nästa vecka.

2007-05-09 @ 10:17:49
Postat av: Keith & A-K

Hej,var tvungen att kolla in er härliga blogg. Vi talade just om er vid kvällsfikat. Saknar Thonells jättemycket. Johan det verkar vara bra drag på din skola. Ert nya hem verkar bara så fint. Vi vet fortfarande ej om vi blir klar ett år till här nere i KL 50/50 just nu. Vi hörs,
Vovvarna Schäfers i Duta Nusantara

2007-05-09 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0