Jag har...

igentligen inte så mycket att skriva, det rullar på här och IDAG kommer våran efterlängtade container fr Malaysia !! *jippie*
Ellen har frågat SÅ efter sina saker, hon har tyckt flera ggr att vi skulle åka till shoppingcentren här o köpa leksaker till henne för hon haaaaaar ju inga!!! och det var så synd om henne!!!  *hjälp!  säger jag bara ,halva containern består väl av hennes grejer* *S* !!
Men, men idag är vi glada och nöjda, nu kan man äntligen kanske börja att känna att man BOR här när vi får våra egna saker.

Annars var helgen VARM, VARM, här var säkert än 32gr och strålande sol.
Vi åkte iväg till Bauhaus och köpte en pool till barnen på 3.50x3.50m...hmmmm den var visst lite för stor för våran kuperade tomt så den är nerpackad i lådan igen..hmmmm, anyway......det får bli en såndär liiiite mindre sak så Ellsan kan plaska omkring i.
Nä nu måste jag ta tag i lite saker här innan huset invaderas av folk som skall packa upp flyttlådor!
Jag skall försöka dokumentera hur här ser ut "före och efter" bilder !!

Tjingeling!
M

2 kort på Ellen som togs i veckan när hon var ute på baksidan efter skolan och blåste....ja just det såpbubblor!!


43248-436


43248-437
"closeup" på fröken E´s fräknar!!

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Åh Ellsan, blåser du "blubbor"!! Thea blir så avis!
*tihi* Kommer dina saker nu då Ellen! Åhh vad kul!! Pussar & kramar/Moster & resten av klanen Hermansson

2007-05-30 @ 14:22:49
Postat av: Mia

Hej Ellsan!!
Visst e det fräckt med fräknar!!!
Min mamma får också det på sommaren!
Du får komma och bada i min pool i sommar när du kommer hem till Tjörn
Kram från Felix och resten av fam Karlsson

2007-05-30 @ 15:54:06
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Kajsa Knas

Vad stor min lilla tjej blivit...

2007-05-31 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0