Ett litet livstecken...

ifrån oss härifrån på Tjörn.
Vi har inte regnat bort och vi mår bara bra.
Inga ben eller armar brutna, bara 1 tand utdragen på mamma M ..jisses vilken pärs!
Ja ja det jag berätta vid ett annat tillfälle om den tanden.

Imorgon skall jag o Ellen åka med 2 kompisar till mig och deras barn till Astrid L värld, vi stannar över 1 natt och på tillbaka vägen hem till Tjörn igen blir det nog ett stopp på Borås djurpark oxså. *nice*

Ses snart igen....

Kram
M

43248-476
Ellen uppe på Solklinten i Sundsby.

43248-477
Kusinerna


Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkomna hem till Svedala!
Ja...sorry, men nåt vidare väder kan vi juh inte bjuda på...men men, det finns inte mycket att göra åt det. Vi längtar oss blåa i huvudet 7 dagar framåt då vi och fam. Reis åker till Kanarieöarna och jag kan gissa att ni längtar er ett antal månader bakåt i tiden till KL!
Ha det underbart på er semester!
Alltid lika kul att höra från er!
Kram C

2007-08-01 @ 09:12:18
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Mill@n

Hej där!
Ja först igår hade vi en riktigt njutbar stund på stranden. Inte många bad i saltvattnet för barnen detta sommarlov
=o(. Nästa vecka är sista veckan på semestern, hoppas på lite komensation från vädergudarna. Ha det gott!
Kram 3xC

2007-08-04 @ 09:14:32
URL: http://trexc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0