Igår...


gick Ellen barnmodell på ett shoppingcenter här i närheten som heter Plaza Damas....

Historien börja så här:
Jag var med Ellen en söndag på Plaza D för att släppa av henne på ett kalas som hölls där, ist för att åka hem igen (Ellen skulle vara på kalaset i 2 tim) så gick jag tunt lite och kollade i affärena.
Jag såg att  dom hade öppnat en ny barnklädes affär och gick in där och tittade lite, dom hade jättefina kläder så efter jag hade hämtat Ellen sa jag till henna att vi går till denna affären o ser om dom har ngt fint till dig, och det gjorde vi...
Ägaren till denna affär sa då när jag kom in med Ellen att hon leta efter en tjejmodell som ville gå på en modevisning ngn vecka efter på shoppingcentret, först tveka jag men när hon frågade Ellen om hon ville och sa till henna att: Du blir sminkad och fixad i håret !! Ja då tveka inte Ellen för DET ville hon ju!! så då fick jag ge med mig....

Ja så igår åkte vi dit hon och jag, och jag trodde väl inte det skulle vara så stort detta,  jodå pressen var där, TV var där och modellerna som skulle hålla b.la Ellen ihanden var ju Malaysiska kändisar....ha ha..
Men hursom helst Ellen hade roligt och vi var slut både hon och jag när vi kom hem...
Här är iaf ngra kort från igår!!

Vi hälsar oxså til pappa HG som befinner sig i Prag!!!
Puss pappa!!!

43248-253
Hon blir fixad i hår o sminkad..total lycka för Ellen...she loves it!

43248-255
Ägaren av affärren klär Ellen

43248-262
Här skulle Ellen o denna flicka hålla varann i handen

43248-258


43248-259
Modell/kändisar Malaysia


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja säger då det... :-)
Här har vi nästa "supermodel" ...way to go Ellen!!!
Hoppas att ni har det bra...här öser regnet ner.
Vi verkar inte få ihop det Mika.....*suck*.
Ha det jättebra och krama killarna och Elsan
Kramisar
Mia och gänget

2007-01-31 @ 14:06:45
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Mormor Yvonne

Hon går som en riktig modell. Hon har kommit upp sig i smöret lilla damen. Du är jättefin Ellen, du får visa hur ni gjorde när du kommer hem. Hälsa Johan o Emil oxå.Puss o kram mormor o morfar naturligtvis.

2007-01-31 @ 15:26:19
Postat av: Caroline

Ahhh, hon går ju som veckans mest världsvana modell! Vilken goding!
Tack för ditt grattis! Nu jäklar...! :o)

Kram på dej!

2007-02-01 @ 12:21:35
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken modell!!
Hon går som en och ser ut som en. Wow!!

Kram Mia

2007-02-01 @ 22:01:39
URL: http://miloa.blogg.se
Postat av: Ingela

Roligt att hon fick vara med om detta (även du;-) och hon verkar ju oxså ha blivit en kändis...Kram på er

2007-02-02 @ 08:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0