Bilder.

Bilder.

jag har varit och lämnat in en hög med kort som jag fått inramade hos Vincent som har en inramningsaffär nere i Chinatown, jag tror sääkert han har ramat in ett 20 tal bilder för mig, och utav dom 20 så är det kanske ett 10 tal bilder som är på barnen när vi är på våra resor vi har gjort under dessa år här, jag tänkte mig nämnligen går ett kollage på väggen, jag hoppas det blir bra, Vincent är iaf otroligt duktig och kunnig och naturligtvis går det och lösa här i pengar, hemma i Sverige hade jag blivit pank kan jag tala om!! *S*
Bilderna är 13x18cm.

Här uppe på bilden ser ni bara ett fåtal av dom! men det är väl ingen idé att hänga upp på tanke på flytt inom Europa till sommaren..*blink, blink*.....

Nä, nu skall jag hoppa in i duschen och sen skall vi sticka och titta på Johan när han spelar med "School band"  från våran skola på en annan internationell skola här i KL (ISKL), det är en massa skolorkestrar som är inbjudna att spela där idag, så Johan var uppe 6 imorse för att vara nere på skolan 7 am för att åka buss tll ISKL skolan.

Ha en kanon helg!
Kram
M


Kommentarer
Postat av: ROOMSERVICE

Hur går det för er i Kuala. Det var länge sedan jag var på er blogg, men minns väl hur du skulle iväg och shoppa. Du visade bilder utanför er lägenhet och jag blev hänförd....

Hoppas ni har det bra där borta fortfarande...

2007-01-20 @ 11:35:10
URL: http://roomservice.blogg.se
Postat av: Mia

Hej vännen!
Fina bilder som vanligt....det BLIR alldeles säkert kanonfräckt med ett collage på väggen. Så konstnärlig som du är. Jo du förresten - kommer du ihåg att vi pratade om "kinabilderna" - du vet årsbilderna som du hade köpt någonstans. Om du får tillfälle så får du gärna se om du kan fixa 4 st till mig, 1962, 1966, 2001 och 2005.
Kramisar så hoppas jag att vi kan få till en "date" på skypen snart!
Kramisar
Mia och resten av familjen

2007-01-20 @ 12:26:33
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0