Grattis pappa Hasse!!

43248-267

I går fyllde du 41 år!! tjohooooo!!!
Vi käkade middag och sen hade jag o Ellsan gjort en tårta, det syns inte på bilden men den är hjärtformad..
Den bidde lite platt tårtan, men den gick att äta ändå!!

Idag skall jag nu här på morgonen till tandläkarn *uuiii*, inte laga ngt eller så men disskutera ev bettskena (biter ju tänderna vissa perioder så huvudet spricker snart) och ev fixa till min framtand och lite blekning av "bissarna"...
Sen blir det att träffa min mycket goda vän Karin och vi skall gå till "blindstyrena" som hon kallar dom *S*
för att få massage, dom e jätteduktiga dessa tjejer o killar !!
mmmmm 1 timme massage.....wonderful!
sen blir det nog lite lunch och hemgång!

Må gott!

M


Kommentarer
Postat av: Caroline

GRATTIS pappa H! :o)

2007-02-13 @ 17:41:09
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0