GONG XI FA CAI...

43248-289

Kinesiska nyåret firas nu, så Mån o Tis är det lediga dagar här.
Enl  Zodiac är det Grisens år!!

Gong Xi Fa Cai..... Happy New Year!!

43248-285
The Year of the Pig:
1923, 1935, 1947, 1959, 1971, 1983, 1995., 2007.
 
People born in theYear of the Pig are courageous, loyal, and thoughtful.
They also have a great thirst for knowledge.
Quick-tempered and introverted, they have a hard time making friends,
but their friendships are lasting. Sometimes they tend to be too honest for their own good.
Not good at business, they are more suited to literature and the arts.
Their compatible signs are Rabbit, Sheep, Dog, and Dragon.

Kommentarer
Postat av: Mia.....

Inte visste jag att jag var född i Grisens år. Alltid lär jag mig något:) Lite stämmer det allt!!
Ha en skön helg!!
Kram Mia.

2007-02-16 @ 22:04:53
URL: http://miloa.blogg.se
Postat av: Anonym

Gott Nytt År önskar en tupp från Sverige!

Lite gott med några lediga dagar, eller hur! Jag tycker nog att vi borde vara sympatilediga. ;-)

Så det blir Prag nästa. Spännande. Då kanske det finns en chans att hälsa på er. Prag ligger ju sådär lagom om man ska till Österrike eller Italien. Kommer ni till Sverige i sommar?

Kram, Annika

2007-02-18 @ 22:06:57
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0