Alla hjärtansdag rosor...

fick jag igår utav........................Johan!!! 

När jag kom hem igår efter att jag o Ellen hade varit o handlat mat, så
stog Johan i dörren och sa att jag skulle gå med honom, då gav han mig 3 röda rosor
och sa: Happy Valentine mamma!!!
Då hade han efter skolan gått ner till Plaza (ligger ca 500m hemmifrån) och
gått inn i blomster affären och köpt dessa rosor, på hemvägen hade han köpt lite vaniljglass
och gjort varsin Mango smoothie till oss allihopa!!

Ja den som får honom till kille kommer att skatta sig lycklig...OCH svärmorsdröm kanske??!!! *S*

Ellen är iaf hemma idag, ont i halsen men ingen feber.
Idag kommer Hasse hem från Kina/Japan resan...*gött*

Tjingeling!
M


43248-281

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är ute i god tid och pangsar Johan till min svärson! Sorry ni andra, han är redan tingad! ;o)
Vad gullig han är!

KRam C

2007-02-15 @ 16:08:30
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Karlsson

Hej på er!

Staropramen...... Den sorten tillverkas väl där?

Karlsson

2007-02-15 @ 19:39:42
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Ingela

då paxar jag Emil, förjag tror att det ligger i släkten:-)

2007-02-16 @ 11:56:09
Postat av: Madde

Vem skall jag paxa då??!

Jag paxar Ellsan, för jag tror att lika barn leka bäst!

*skrattar*

Sicken gullig systerson jag har!
Han får allt ta &smitta av sig lite på Hugge sedan *blink blink*

KRAAMAR!!

2007-02-16 @ 16:27:01
Postat av: Kajsa Knas

Han är väl för söt, Johan.... Jag vet inte riktigt vem han kan beros på?

2007-02-18 @ 03:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0