Ute !!!

Ellen har haft en tand lös nu i ca 3 veckors tid, hon har "ruckat" på den varje dag och jag har fått känna på den lösa tanden varje dag oxså...

Men så igår efter hon hade badat i badkaret så skulle jag lyfta upp henne och vira handduken om henne och så råkade jag komma när hennes lösa tand OCH det började blöda rejält och tanden stod rakt ut..*hjälp*!
Ellen var modig, hon hämtade papper och drog själv ut sin 1:a tand!!

Ner i köket och hämta ett glas med vatten och stoppa tanden i, och imorse var där en peng i glaset !! men HUR har den kommit dit??? jo tandfén var här inatt !!!

En bild på den stolta tandlösa Ellen.

43248-499

Kommentarer
Postat av: Anonym

ELLEN! Din första tand!
Moster är sååå stolt över dig!
& nu blir nog Hugge avis, han har ju inte tappat ngn än! Vad bra att tandfén hittade till Prag, så hon kunde förvandla tanden till en peng! Puss på dig gullunge & hälsa resten av familjen! /Moster & resten av Tjörngänget

2007-08-24 @ 10:09:12
Postat av: Yvonne

Hej Ellen,
Vad duktig du var som drog ut den själv. Nu är du stora tjejen. Nu har du o Fille börjat tappa dom fina tänderna, men det kommer nya och dom blir ännu finare, men dom får du vara rädd om för fler blir det inte. Puss o kram från Mormor, morfar med förstås

2007-08-24 @ 13:40:04
Postat av: Kajsa Knas

Heja Ellen!!! Du börjar bli en stor tjej nu...
Stora kramar från Karin och Victor!!!! Och Calle :)

2007-08-24 @ 17:54:41
Postat av: Mia

Halloj ElsanPelsan!!!
Fick du också en guldpeng av tandfén?
Tycker du att det är roligt i skolan?
Det gör jag....jag äääälskar skolan :-)
Kramisar från
Din kompis Felix

2007-08-27 @ 19:04:39
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0