Prag Zoo..

åkte jag, Johan och Ellen till igår eftermiddag.

Emil blev upphämtad av sin kompis A och skulle ha "sleep over", så då passade vi på och åkte dit !! ( Emil har varit där med sin klass i Maj så han var inte sååå intresserad att åka dit igen).
Vi hade en skön eftermiddag med "bara" 1 skur med regn, men dock ändå 26 gr varmt..skönt skönt!
Det är ett OK  zoo med många fina djur.

På hemvägen hämtade vi upp H vid kontoret och vi drog vidare till en Libanesrestaurang i samma riktning som vårat hem...

Vi hade en trevlig dag med både djurbesök och god middag efteråt !!


43248-496

43248-497
J vid lemurerna.

43248-498

Kommentarer
Postat av: Kajsa Knas

Du kan väl skriva lite varje dag så jag får något att läsa! Om du vill, kna du få massor av roliga bilder av mig... DU är med på flera :) och det tror jag alla som läser din blog skulle uppskatta att se!
P & K
K :)

2007-08-20 @ 15:36:44
Postat av: rebecca

Hej Marika...jag ringde dig precis innan ni flyttade ifrån KL,du vet din blogg gjorde att jag bestände mig för att följa med på detta äventyr i Malaysia-TACK!!! Nu fick jag aldrig träffa dig,men det pratas om dig här (enbart positivt!)
Nu har jag en egen blogg för dem där hemma ...lite kul allt det här med datorer alltså.
Skall på bokklubb hos Karin på tisdag-härlig människa! Ha det så bra och jag tittar in på din blogg då och då...saknar ni KL?/rebecca

2007-08-23 @ 06:16:53
URL: http://www.rebeccamittilivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0