Här bor fam "Taikon baikon"...

Jisses, var bara tvungen att ta ett kort på våran baksida igår, för dää var gungställningen, täcken som hänger ute på vädring, box med grill inuti, ett rött "plast ute möbel set" OCH en dart tavla....herreguuud !!! vilken röra!! *S*

Det 2:a kortet är innifrån vardagsrummet, jag har handlat en PS matta (görafin) men sen lät jag sy upp gardiner när jag var hemma i KL och det är som vita gardinerna, sen var jag på IKEA häromdagen och då hitta jag dessa svarta gardiner och blev förtjust i dom så nu vet jag inte om jag skall "byta" gardiner i hela v-rummet...vad tycker ni ?? vita eller svarta ???

Värlsproblem??!!! vojjne vojjne...

;o)
M

43248-369
Baksidan av huset...ja ni ser..taikon bajkon familjen bor här...


43248-372
Röd utemöbel och rutten altan (som skall bytas ut nu inom kort)

43248-373
Kanske inte världens bästa bild, men men den får duga tillsvidare...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan Gummsan
Jag tycker svarta, jag har dom själv och tycker att det är "döläckert". Vilket stort hus ni bor i. Hoppas att ni har börjat att komma till rätta och inte längtar för mycket "hem" till KL.
Kramar på er

2007-04-30 @ 09:54:58
Postat av: Mia

Hej vännen!
Håller med "plingos", absolut dom svarta.
Hoppas att ni har det jättebäst som Felix säger! :-)
Imorgon skall jag till Slottsskogen med barnen och "liten och stor". De hälsar till dig så gott. Om 1 1/2 vecka sticker jag och Felix till Cypern det skall bli jättehärligt. Micke och Tim skall vara hemma och gjuta bottenplatta :-)
Kramisar
Karlsson's

2007-05-01 @ 10:00:29
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: Mia

Hej!
Jag tycker att de svarta är finast!!
Ha en bra 1 maj .
Kram Mia.

2007-05-01 @ 15:30:05
URL: http://miloa.blogg.se
Postat av: Madde

Nä, nu måste jag bryta trenden här lite! ;D

Dom svarta var jätteläckra, men kanske inte under sommarsäsongen?

Dom vita känns luftigare & härliga, io.m att dom är lite kortare oxå, dom svart känns lite för "tunga" nu under sommaren..Kanonsnygga när vintern kommer, med lite snygga ljuslyktor i fönstrena (adventsljusstake & grejjer) ;D

That´s MY kommentar..


& du, lampan från KL är ju dööläcker!
Kramar!/SIS

2007-05-08 @ 00:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0