Tennisbanorna..

43248-149

jag pratade ju i förra inlägget att jag har spelat tennis, och här är våra tennisbanor sedda från våran balkong, det är liiite disigt men till vänster i bild (om ni kisar) *S* så skymtar ni KLCC (tornen) , på kvällarna lyser dom upp så fint ..
men hursomhelst dessa tennisbanor OCH lekplats ligger alltså uppe på garagetaket!

Jepp, nu vet ni det!!!

Och JO! Ulla jag har köpt CROCS till mig, eller rättare sagt HG köpte till mig, ett par röda bidde det och här kostar dom INTE 700 svkr, utan ringa 260 svkr, så igår åkte jag och köpte ett par även till Ellen, vad tror du för färg????!!!!!.........................RÄTT!! ROSA!!!! för den färgen vill jag HA mamma! sa hon!!
Barn strl kostar här 240 svkr! , dom e så himla fula men wow! så sköna att gå i!

Hej så länge!
M

Kommentarer
Postat av: karksson

TENNIS?????????????

2006-09-28 @ 23:25:59
Postat av: Ulrika Björkdahl

Hej Gullan. Crocs är rätt ute nu, det var ju poppis i sommras.... bara skämtade. jag har faktiskt köpt ett par som jag jobbar i..oxå röda jättefulsnygga men ack så sköna att gå i.Jag försökte nå dej på skypen men ni svarade inte men vi hörs en annan dag kramisar från Ulla

2006-10-01 @ 10:20:03
Postat av: cleopethra

Jag tog tennislektioner i M´sia. Vadm härligt det var att tillhöra en klubb! Vi tillhörde en seglingsklubb.

2006-11-20 @ 02:34:39
URL: http://cleopethra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0