Sent...

är det och jag skall snart gå och lägga mig, ville bara skicka ett litet "livstecken" ifrån oss så att ni inte tror att vi har begravts i flyttkartinger eller nåt.
Flytten ja! den gick jättebra inga som helst problem när man har en flyttfirma som hjälper till, jag bara stod och dirigera vart alla grejjerna skulle stå...helt OK alltså!! *S*
Sen fick jag influensan, totalt däckad i 1 v, U name it, feber, halsfluss och ont i hela kroppen...*jisus* men jag mår mycket bättre nu, så bra att när P ringde mig idag och sa till mig att komma ner till tennisbanorna o vara med på hennes tennislektion så gjorde jag det, Vasuu heter tränarn och han lärde mig "forehand o backhand idag..*gaps* men det var jättekul!!

Annars e här som vanligt och det är: BRA!! barenen mår oxså bra och skolan går bra ! alltså e allt BRA!!
Nu den 20 okt åker vi till Phuket i ett par dagar SEN (håll i er) har H beställt resa till NewZ över nyår!!!!! ja jag får ha mina "små blå piller" i beredskap får det är en resa på 12 timmar. *jisus* svettas jag bara tänker på det!!

Jag skall snart lägga ut lite bilder på den nya läg, vi trivs jättegott!

Vi hörs!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0