Grrrr...

Igår skrev jag ett inlägg och vad händer??!! Jo, när jag skall ladda ner det så försvinner allt..*stöööön* vad TRÖTT jag blir!!

Kort sammanfattning:
Jag var med Ellen i skolan o fredags, dom hade "Äpple tema" i skolan, man gick runt med barnen i alla dagis klassrum och ritade, vägde, målade, smakade på äpplen mm. det var kul!

Idag är Ellen på kalas hos N som fyller 5 år, J, E o H är på klätterväggskurs i 4 tim! hoppas att HGs fot håller för detta, han har ju så ont i foten stackarn!
Och jag??!! jag packar o slänger skräp i barnens rum, herregud vad saker dom samlar på sig..
Det närmar sig med stormsteg flyttdagen så jag tänkte att denna gång skall jag vara i någerlunda tid!
så blir det väl en tur till IKEA på måndag med tror jag, beställa matbord b.la.

M

43248-144

43248-145

Ellen får ett äpple på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0