Ellen..

Ellen

med sitt lilla leende!!
Oxså tagit i Cherating.

Annars är här bra, jag fick "flunsan" när vi var i Cherating och det det var värst när vi stack hem i Lörd jag nös, ögonen rann, huvudvärk , ja hela "rubbet"  med andra ord , alltså dunderförkylning på G. *bläk*
När vi kom hem så gick jag och la mig och vaknade inte förren H  kom in o sa att det var middag.

Igår sön så tog H barnen och lät mig sova o vila, han tog dom till en ny klättervägg , så Ellen klättrade med sele och hjälm rätt upp 8 m och killarna var uppe på 12 m.
Dom ( H, J o E) blev så taggade att dom skall gå på kurs nästa sön i 4 timmar. *kul, kul*

Nu är det oxså nedräkning för att flytta om 11 dgr så är det ny lgh,  skall bli skoj.

Ta´t lugnt alla!

M

Kommentarer
Postat av: Caroline

Unnnnderbart foto!!
Hon är för go, "StorEllen"! ;o)

Lycka till med flytten, det är ju SNART för tusan! :-O Spännande!

Kramar från höstiga Skånelann!

2006-09-10 @ 20:32:20
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0