Efter wetmarket...

hade jag en liten lunch med tjejerna... *najs*
Vi är ett gäng glada tjejer som försöker träffas 1 ggn i månaden och lagar lunch ihop, vi kör hela "racet" förrätt, huvudr o efterrätt...jättetrevligt!!!!
Vi "gaddar" ihop oss 2 och 2 och planerar och lagar ihop hemma hos ngn utav oss tjejer!
Denna ggn hade jag o P förrätt och det blev:
Färsk sparris inlindad med mozzarellaost o parmaskina, sätt in i ugnen i ett par min, servera på en bädd med ruccolasallad, rostade pinjenötter och en liten skvätt balsamvinäger, glöm inte salta lite med!! Götteligöttgött!!!

Huvudrätt: Lax....yummie!!
Efterrätt: skivade olika frukter med vit chockladsås!! ...yummie!!!
Vin?? JA! ÖL!! JA!!!

Vi har mycket trevligt iaf, skratt o fnitter på fredags eftermiddagen!!!

Hasse åkte förresten till Stockholm idag, han kommer inte förren nästa Lördag igen så nu sköter jag marktjänsten själv eller ja, Mila e ju här oxså!!! ;o)

Trevlig Helg leverpastej!!!

M o kidsen!


43248-154
Min och Ps förrätt

Liten lunch
Petra

43248-153
E , A o P

43248-152
A och P

Kommentarer
Postat av: Kajsa Knas

Det var den kortaste beskrivning av en varmrätt jag någonsin sett! Fast å andra sidan hade den väl tagit upp halva sidan *fniss*

2006-10-07 @ 10:13:38
Postat av: Caroline

Buuuhuuuu, jag vill oxå ha lunch med väninnorna och fnittra och dricka öl och vin! Nä...det blir någon rest uppvärmd i micron på jobb istället, tisdag som fredag. :o/
Njuuut av ert underbara liv just nu, det är nog många som avundas er, för att nämna någon: JAG! ;o)

Kramar från höstiga skånelann!

Ps. Förrätten såg hur smarrig ut som helst! Tack för tipset!! :o)

2006-10-08 @ 11:25:24
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0