Pulau Besar

Pulau Besar

Japp då vart vi hemma igen, vi har haft det underbart på denna paradis ö som ligger ca 20 min båtfärd från staden Mersing på östkusten.
Vi har badat och solat (och mamma har bränt näsan *not funny*) OCH varit ute med speedbåt till Robinson ön Tengha, alltså den ön som "polis Martin"  blev Mr Robinson...
när man såg detta tv program för XX antal år sedan så ser ju allt så himla stort ut, men vilken liten ö det var!! *S*, den bilden på Johan här ovan är förrsten från Tengha. (min lilla Robinson kille) *S*

Vi var iaf 8 familjer och alla bor här i KL, och vi hade fantastiskt roligt ihop, barnen lekte och stojjade och skrattade gött hela tiden, inga sura miner där inte!

Ja, det var det...
JO! idag har Johan spelat sin 1:a hockey match, han var målvakt och dom förlorade :o(, inte så kul men han kämpade på och sa att han hade oxså RÄDDAT en ca 20 puckar, så han kände ändå att han var nöjd.

Nä, nu skall jag lägga Ellen...
tors imorgon igen..herregud ..snart åker vi hem till Sverige igen på semester...
*home sweet home*    ;o)

See U
M

Kommentarer
Postat av: Lind@n

Gud så mysigt det ser ut! Som vanligt är vi ju inte alls avis *s* Kram i massor!

2006-05-05 @ 07:20:06
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Annika@work

Åh vad härligt ni verkar ha haft det. Era gottegrisar av stora mått! ;-) När kommer ni till Sverige? Kram, Annika

PS! Idag kommer det att bli sol och nästan 20 grader i södra Skåne. ;-)

2006-05-05 @ 08:41:30
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Mormor Yvonne

Hej mina älsklingar,
Sm vanligt blir jag jätte avundsjuk på era valda semesterplatser, nej nu jag fram emot att ni kommer hem till "vanliga" Svedala. Jag vill krama o pussa er alla. Jag längtar, men det vet ni ju.
Puss o kram Mamma/Pappa (pappa längtar oxå men han säger inte så mycket)

2006-05-06 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0