Mamma o Pappa...

Mamma o Pappa...

43248-73

Mamma o Pappa..

Mamma o Pappa..

det är nästan 1 år sen vi var här på Lang Tengha, guuu va gött!!
Tänkte lägga in ngra bilder så ni blir lite nostalgiska.. *S*
Idag har vi varit på Bukit Kiara Club där träffade jag fru A och fru C, vi har lunchat och barnen har badat och haft roligt... vi 3 mammor är gräsänklingar för tillfället så till våran lunch idag så beslutade vi att ta varsin öl.......och 1 öl till.........och 1 öl till.......................*hm* vi var nog dom som hade roligast på cluben idag *gaps*!!

OCH till lilla mamma: HAPPY MOTHERS DAY !!!! älskar dig!!! puss /Marika

Imorgon kommer Hasse hem det skall bli skönt, sen på torsd sticker jag till Kambodja! *kul* så vi liksom avlöser varandra med våra spännande resor.

Natti natti från Mont Kiara
M


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack min lilla älskling, jag tiden går, ett år sedan inte klokt, vilket ställe det var, vilket vatten maten lite si och så men man överlevde. Tur att Hasse kom med lite godis. Mamma älskar dig/er mé och vi väntar på er.
Puss o kram
Mamma

2006-05-15 @ 08:40:08
Postat av: Anonym

Ahhh, tänk vilket underbart ställe på jorden ni befinner er på! Det är ju helt fantastiskt! Vilken otroligt rik upplevelse för hela familjen, ni är verkligen lyckligt lottade!
Mmmm, softa på cluben låter ju inte helt fel...! ;o) *najs*

Otroligt härliga bilder!

Kramis från ett halvruggigt vår-Skåne!

2006-05-17 @ 12:35:38
Postat av: Caroline

Nämen OJ!
Jag glömde att fylla i mitt namn...det var ju bara lilla moi som skrev inlägget här ovan! :o)

Krammen igen!

2006-05-17 @ 12:36:41
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Annika@work

Jag vet knappt om jag vågar skriva det, men ok... du är otroligt lik din mamma!! Jag vet att man inte vill se ut som sina föräldrar, just för att de är ens föräldrar. Så nu vet du hur du kommer att se ut om si sådär X antal år. ;-)

2006-05-19 @ 08:32:31
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0