Ishockey...

Ishockey...

Jo visst e det sant! *S*
Johan har varit med i en stor hockey turnering här i KL, 60 lag från hela Asien var med! jättekul!
dom förlorade iofs varje match *inte så kul* men vad gör det, dom har haft det göra skoj!
Johan är målvakt och ligger här ner på bilden!

GO MALAYSIA GO!!!!

Vad har vi gjort annars....
Fre: Jag var på lunch hemma hos Karin, och åt så himla god mat så jag höll på att spricka när jag åkte därifrån!! TACK KARIN!!! you rock!!!
Frekväll: Vi kolla på film och tog det lugnt!
Lör: Emil har sitt kalas på Bangsar Bowling *kul*, vi har lite gäster på kvällen
Sön: Just nu sitter barnen o Hasse o kollar på DVD film, vi snacka om att åka på bio, men vi får se!

Imorgon Mån igen! och snart är det bara 4 v kvar till jag o barnen åker hem. *tjohooo*
men först skall jag ju till Kambodja en sväng!!

Sooo looong
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0