Simdagen på MKIS

Simdagen på MKISSimdagen..

I Sön var jag, Ellen o Emil nere på MKIS skolan och hade en "svensk simdag" , vi var inte ensamma utan det var massor av barn och föräldrar.
Det var svenska skolföreningen som fixade detta, dom beställer simmärken ifrån Sverige så får våra barn chansen att ta svenska simmärken här i KL, coolt va??!!

- Emil tog: Kilometermärket, Simborgarmärket 2006 och Kandidaten  *hurra*
-Ellen tog: Blå baddare, gul baddare och Sköldpaddan *hurra*

OCH Johan FICK sitt dykarcert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *hurra* Han är så stolt !!!!

Nu ikväll åker H till Brasilien! typ 24 timmar i luften...känn på den !! *urk*
Jag kan ju tala om att JAG skulle inte vilja vara i hans skor! *Dont like to fly*
Och ni som känner mig....jag säger bara: Mina Blå piller *yum* !!!   *S*
Och ni som inte vet vad jag menar med mina blå piller......jag tar det en annan gång! *heheh*

Natti
M

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Grattis Johan! Snyggt jobbat med dykcertet! Kram från en annan dykare!

2006-03-07 @ 09:58:30
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Caroline

WOW - vilka vattendjur du har Mika! Grattis till fina märken och dykarcert! *en stor applåd*

2006-03-07 @ 11:47:30
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0