Imorgon fredag..

åker Hasse o Johan till ön Perhentian, en ö som ligger på östkusten av Malaysia.
Johan skall nämnligen ta dykcert, han e å lycklig och tycker detta skall bli så spännande att se "levande" saker och inte bara göra testdyk i en pool där det då inte finns ngra s.ka "levande" saker, iofs man kan ju se ett par människoben o dom "lever" ju iofs men  han vill ju se havssköldpaddan, haj nemo fiskar osv.
Dom skall iaf vara borta fre-sön.

Idag har jag varit på Thai reflexology, alltså det är en kvinna el man som masserar ens fötter o vader..*jisus* det gör så in i helsike ont så jag satt och gjorde sådana grimaser så hon trodde nog att jag skulle svimma...*S*
sen ingick i min timme huvud, nacke o rygg massage *jisus* säger jag bara igen...
jag kan ge ett exempel: Jag sitter på en pall, upp med armarna ovanför huvud , ta tag i händerna och håll, massören tar tag i händerna och lutar kroppen bakåt medans hon sätter sitt KNÄ I MIN RYGG och trycker TILL!! och hon gör inte detta 1 gg hon gör det kanske 8 ggr... jag kan säga att min rygg e mörbultad nu *S* och den lilla späda thai kvinnan bara ler med hela sitt ansikte...och tycker mina miner/grimaser e jätteroliga... *tror faktiskt hon tar i mer när jag gör grimaser*

ok, det var det de!!


M

Kommentarer
Postat av: Roomservice

Gud vad härligt. Jag hade ett par på långt väg bekanta som bodde i Malaysia ett tag, en familj som är härifrån Eskilstuna.

Min syrra reste runt i Kina, Kambodja, Vietnamn och Thailand för ett par år sedan - hon sa att det finns så otroligt fina saker i Asien och att det var synd att hon inte kunde ta med sig mer än hon gjorde. Men ryggen orkar inte bära mer än 60 liter packning :)

Om du har lite bra tips på saker jag kan visa upp på min blogg så tar jag gärna emot dem. Ha det cozy in Hanoi!

2006-03-03 @ 10:25:50
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0