Hanoi galleri...

Hanoi galleri

konst

Jag säger bara ett ord: SHOPPING!!!
wow! Hanoi är bara så himla häftigt OCH shoppingen e bara så himla bra OCH billigt !!

5 tjejer, trevligt, mycket fniss o skratt, god mat o dricka.

Ovanför ser ni MIN ( och H´s) Buddha tavla, well... ni ser ju inte hela men jag kan int ta ngt kort på den just nu för jag var nere hos Vincent i morse och han skall "spänna upp den på en ram, för man kan ju inte komma släpandes på en stooor tavla och ta med på flyget så då rullar dom ihop den och lägger den i ett litet käckt rör och sen kan man lätt transportera den hem i flyget!
När den är färdig skall jag ta kort på den och lägga in.
Köpte faktiskt 4 tavlor sammanlagt!

Bilden nedanför ser ni galleriet som vi köpte tavlorna i, där sitter dom på rad och målar , jäteduktiga killar!

Jaha, nu skall man bara förbereda sig för nästa resa: AUSTRALIEN!
undrar om där finns grejjer att köpa!! .................*skojja bara*  :o)
Första anhalten Melbourne vara där i 5 dgr sen upp till Sydney och vara där i 5 dgr! skall bli skoj att se Opera huset och kängrur och koala björnar.

See U!
M

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Den ser jättehäftig ut tavlan. Förstår att ni har haft skitta kul. Vi hörs, hälsa flickorna.
PoK
Mamma

2006-03-23 @ 08:25:19
Postat av: Lind@n

VAd fin tavla!
Du ska öfrresten inte alls tro att jag är avis på ditt liv.... onej.... tittar ut på snöblasket... och blänger!!
Kram

2006-03-24 @ 14:43:12
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0