Halsband...

Halsband...

Jaha, då har jag oxså hamnat i "attgöraegnahalsbands"  fällan!
Alltså, det finns så mycket fina pärlor och dylikt att man kan liksom inte låta bli, ni som känner mig väl vet ja att sådant här fastnar jag för... och det gjorde jag ju.... *hmmm*
Men hursomhelst kul är det iaf.

Imorgon bär det av  upp mot Hanoi, hoppas flygresan är lugn och behaglig *hatar när det e turbulens* *yak!!*, men jag har ju mina "små blå"..*S*
har redan börjat packa och det är ju liksom inte så mycket att packa vi är ju bara borta i 4dgr, lör-tis.
Idag har vi Mari Makan fest på skolan, alla nationaliteter som vill vara med på denna fest tilldelas ett bord, och på det bordet skall man dekorera och sätta sitt lands typiska mat på, sen går man runt till dom olikas länders bord och ÄTER OCH ÄTER till maten "tryter" ur öronen!!
SEN dansas det och dricks det...OBS!!! inga barn är med!!! dom är hemma med sina "babysitters" medans föräldrarna  har skoj!
Det är Amerikanare, New Zeelend, Japaner, Engelsmän, Australiensare, Koreaner, South America, Taiwan, Kina, Denmark , Canadensare OCH Malaysia förståss!!
en MAT FEST helt enkelt... *kuligt värre*

So long !
M

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej marika
Tycker mig höra att du trivs som fisken i vattnet?!Härligt att höra att du både gör snygga halsband och lär barn svenska... Du är ett riktigt energiknippe:-)Ja du, börjar undra om ni inte blir kvar där i erat paradis?
Ha en riktigt bra dag
Många tusen kramar Ingela

2006-03-17 @ 09:36:19
Postat av: Reisan@work

Ha en riktigt bra resa till Hanoi. Och glöm inte att man ångrar sällan något man köpt utan bara det man inte köpte. Kram & helgis! / Annika

2006-03-17 @ 11:27:30
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Lind@n

Sällan jag blir avis på någon men nu är jag det :-)
Hoppas er resa blir bra!
KRAm

2006-03-19 @ 08:18:13
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0