Angkor Vat...

Angkor Vat...

ligger i Kambodja och dit skall jag åka den 18 till 21 Maj...*ihhhiii* det skall bli så himla spännande...
Vi kommer vara 9 st tjejer som åker dit, vi skall bo på detta ställe:
http://www.angkor-lanoria.com/
ett mysigt ställe ser det ut som...............
Så nu e biljetter bokande och klara, en biljett till Kambodja här ifrån KL kostar...............900 svkr! OK
va??!!

Idag har annars varit en IKEA dag....jag har åkt med L dit och handlat lite och kännt lite svensk  atmosfär *S*, dom har en STOR väggplansch på IKEA vid ingången och den bilden är ifrån Västkusten..mmmmmm jag bara stannar och tittar och beundrar...jag vet man blir lite tokig när man e svensk utomlands *S*... *knasboll kan man oxså säga*

Jo! jag vill passa på att gratta min lillasyster som har fått jobb på POP butiken i S.
Grattis lilla gumman!!!
p.s M jag kommer o handlar av dig i sommar .... Ubet!!

Kram
M

Kommentarer
Postat av: Roomservice

Min syrra och hennes kille var i Ancor för tre år sedan. De åkte runt som backpackers i inre Kina, Kambodja, Laos och slutade med sol och bad i Thailand. I Kambodja fick de tipset att det var bättre att bli rånade av poliserna än av vanliga tjuvar - poliserna tog inte passet (skrattar) De har många sköna berättelser om allt de var med om.

2006-03-19 @ 00:02:19
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0