Regn, regn o regn....

"regnet det bara oser ner" trallalllaaaaaa

Vart tog solen vagen? Den har forsvunnit och lyser bara i Malaysia kanske??!!! *S*

Hasse har nu kommit ner till KL igen, resan gick bra och vi kommer att ses igen den 7:e juli.
langtar redan efter dig HG!!!

Idag har jag och Ellen o Filip varit uppe pa Goksater, kopte lite tyg som jag skall ha att kla om 2 pallar som jag har i v-rummet hemma i KL.
kopte ju lite annat smatt o gott naturligtvis oxsa.... kan ju inte lata bli....

brrrr nu skall jag ga och ta pa mig en troja och strumpor...vet inte nar jag hade strumpor pa mig senast *S*

M


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lilla gumman, välkommen till verkligeheten, den som din mor lever i hela året. Vädret skall bli bättre, kan inte bli sämre eller :-)
Puss o kram
Mamma

2006-06-28 @ 08:36:45
Postat av: Anki C

Hej där fru Thonell och tack för igår. Jag har nu startat en egen liten blogg. Det var ju jätteenkelt och framförallt roligt!!
Ha det gott!

2006-06-29 @ 14:15:24
Postat av: Caroline

Ja du Mika...välkommen till den svenska verkliga sommaren! ;o) Här varvas kyla med blåst och i bästa fall kan solen skina! *S* Men den låter gärna bli om det infaller en helgdag eller annan rolig tillställning planeras! Som det kan vara här i Svedala... ;o)

2006-06-30 @ 16:17:18
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0