Pangkor...

Ja, då stack vi till Pangkor Island med fam Karlsson
För er som inte vet vart Pangkor ligger så skall jag tala om det nu...Pangkor ligger på västkusten av Malaysia ca 3 tim bilkörning ifrån KL, när man kommer fram till Lumut så tar man en färja ut till Pangkor island, en båtfärd på ca 20 min.
Vi var där fre, lör o hem sön alltså en helg! Jättelagom!

Nu i skrivande stund ar fam Karlsson lämnat oss och befinner sig i Hanoi Vietnam, dom skall hämta sin
2:a adoptivbarn, lilla Loc en kille på nu 7 mån. *härligt*....

Idag har det varit en helgdag i hela Malaysia, vi har varit på cluben och solat, badat och käkat lunch..alltså bara slappat idag!
Nu e kl ganska mycket och här skall göras lite läxa inför skolan imorrn.

Må gott alla/ until we meet again..Fam T

Emil o pappa åker..
Emil o pappa åker....

Johan på Pangkor
Johan på Pangor...

Felix och Ellen på Pangkor Island
Felix och Ellen vid poolen på Pangkor Island beach resort

Kommentarer
Postat av: Roomservice

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOotroliiiiiiiiiiigt snyggt!! Ursäkta alla mina kommentarer som jag pepprat din blogg med! Nu är det dax att koja. Take care!

2006-03-19 @ 00:05:10
URL: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0