Nu här ikväll...

satt jag och tittade på bilderna ifrån Sverige som jag tog när vi var hemma i somras.
Sverige e jättefint på sommaren, helt underbart! MEN kallt o blåsigt på vintern! *ganska bra att bo i Malaysia då* ;o)
Iaf, idag har jag o Hasse lunchat tillsammans, när lunchade man tillsammans utan barn senast??!! Det var jättetrevligt!
Jag handlade efteråt och hämtade Ellen ifrån skolan, men då skulle hon med J hem och leka, det hade dom bestämt!

Iaf tillbaka till dessa inlagda kort, dom e från i somras, och det är fam B som e på bilderna tillsammans med ngra utav mina barn.
Mamma B e min bästase vän *puss U*

Imorgon skall jag åka och köpa vinter kängor, skall resa till Danmark och Köpenhamn på Sön.

Tjingeling!

Emil o Maja
Emil o Maja

Olivia, Ellen o Ulla
Olivia, Ellen o Ulla sommaren 2005

Kommentarer
Postat av: ingela

hmmm jag tycker mig känna igen den här familjen:-)

2006-01-14 @ 17:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0