Marika i Køpenhamn o resten hemma i KL

Hej på er alla goa vænner!
Det e ju jag som skøter detta med inlæggen så jag får væl skriva ett inlægg nu då!!
Som många utav er kanske vet vid detta laget så har jag dragit till Khamn eller rættare sagt Humlebæk.
Min goa svægerska befinner sig hær på en privat cancer klinik.
Hon kæmpar på och jag e hennes "back and call" jag springer o hæmtar dricka osv till henne då hon e svag i benen.
Jag har idag tagit mig en promenad længs med vattnet (Strandveien) och jag kan tala om att jag FRØS, mina ben var jættekalla nær jag kom in i huset igen.

Hasse skøter ju "marktjænsten" hemma nu i KL, han gør ett kanonjobb.

Kramar från Humlebæk

Marika

Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Marika !
Är du så nära nu. Har tänkt ringa dig hela julen men inte blivit färdig till det. Hörde av Ulla att ni var i väg en tripp. Har du tid kan du väl slå en signal eller om jag kan ringa dig. Jag förstår om du har för mycket annat för dig, jag är ledig imorgon fredag och hela helgen. Såg att ni haft mer besök där nere, vi blev förståss inte färdiga till det men det är väl inte för sent ännu.
Sköt om dig
Kram Margareta
på andra sidan sundet.

2006-01-19 @ 21:01:02
Postat av: Margareta

Hej Marika !
Är du så nära nu. Har tänkt ringa dig hela julen men inte blivit färdig till det. Hörde av Ulla att ni var i väg en tripp. Har du tid kan du väl slå en signal eller om jag kan ringa dig. Jag förstår om du har för mycket annat för dig, jag är ledig imorgon fredag och hela helgen. Såg att ni haft mer besök där nere, vi blev förståss inte färdiga till det men det är väl inte för sent ännu.
Sköt om dig
Kram Margareta
på andra sidan sundet.

2006-01-19 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0