Langkawi..

Langkawi..

Langkawi

Idag sticker vi till Langkawi i ett par dagar med våra gäster som har kommit ifrån Sverige för att hälsa på oss.
Det är ju ledigt här i ett par dagar pga att det firas det  "Kinesiska Nyåret" 28/1-2/2, och det kommer att bli hundens år i år enl Kineserna.
Men iaf, dessa bilder som jag lagt in med inlägget är ifrån Langkawi, och dom är ifrån när vi  var där senast och det var i mellandagarna.
Så nu blir det vår 5:e ggn vi sticker dit *S*.... MEN Langkawi är bara så mysigt! jag gillar L stenhårt!

GONG CHI FA CHAI....(tror det stavas så *S*) betyder: Happy New year! på Kinesiska...

På återseende!

KRAM
Marika


Kommentarer
Postat av: camilla

Tragisk historia med din svägerska..bra att du är så stark.... underbart där du bor... för jag förmodar att du gör det...

2006-01-27 @ 13:16:29
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Jeanette

Goa Marika,
Jag kan bara instämma. Langkawi är underbart!! Ni bor förstås återigen på Langkawi village... jag får se in nästa inlägg. Här i Budapest är det nu 0-grader, men vi har haft några fina vinterdagar.
KRAMIS! J

2006-01-29 @ 16:54:14
Postat av: Yvonne/Mamma

Hej min goa familj
Det är modern som skriver några ord. Vet att ni är tillbaka i KL, väntar med spänning på lite nya kort på er alla.
Puss o kram.

2006-02-02 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0