Ellen i sitt nya tält

Igår (torsdag) så åkte jag till ett stort shoppingcenter som heter 1-Utama, jag åkte dit för att hitta mig en
jacka o vinter skor.
Som många av er kanske vet så reser jag till Köpenhamn på Sön, min goa svägerska är där och jag skall
besöka henne. *ses snart Kattis* OCH I Danmark är det ju kallt nu OCH jag har ju inga som helst vinterkläder med mig hit.. *no* så då blev det shopping!

Jo detta med jackan och skor...jag fick iaf tag på bägge sakerna och när jag kom hem så ville ju Ellen oxså prova min fina jacka och så här såg hon ut:

Ellen provar min nya vinter jacka
Ellen i sitt nya hus??!!!!

Ellen i sitt nya tält
Ligga ner kan man ju oxså göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0