Bukit Kiara Club


Här har vi varit idag..Bukit Kiara Club
Ligger ca 5 min bilåkning hemifrån oss.
Dit åkte vi idag för att slappa, bada, sola o käka lite lunch! *mysigt*
vi stannade i 4½ tim! SÅ roligt hade vi! sen kom lite mörka moln in och vi drog till Bangsar Shopping Center för att handla mat.
Hasse fixade maten ikväll det blev, grillat kött, klyftpotatis o tzatsiki *mumma*
Nu skall jag gå och lägga mig, Hasse håller på med sina golfklubor, han och Johan skall ut kl 8 imorgon bitti för att slå på golfbanan
Natti, natti...

P.s Nu blir det nog inte uppdaterat förren nästa v, jag åker till Köpenhamn imorgon kväll så jag hinner nog inte skriva ngt nytt inlägg, herregud jag har ju inte ens packat en resväska!!!

Marika



Bukit Kiara Club


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0