Psst...

På ett utav korten nedanför i föregående inlägg ser ni min man H, han fyller 40 år imorgon!! *hehehe*
*hornen växer ut på mig*
Jag har odnat ett överrasknings party till honom, så imorgon kl 14 kommer det stå 16 pers här hemma med champagne glasen höjda och utropa  ett : GRATTIS!!! till H..
*älskar överraskningar* *hihih*
Det blir lite buffe mat, pajjer, ceasar sallad, goda ostar, pasta sallad, lax mm  *mumma*

Så imorgon skriver jag mer...

Idag var även Kattis dödsannons i tidningen GP och SvDagbladet. *saknar henne*

Kram
Marika

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ett STORT GRATTIS Hasse en dag före.Hoppas att du får en bra 40-års dag.

2006-02-04 @ 13:17:12
Postat av: Reisan@work

GRATTIS Hasse! Jag hoppas att du blir riktigt överraskad och att festen blir lyckad!

Hipp hipp hurra - för dig idag!

2006-02-06 @ 09:41:27
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Yvonne

Ja Hasse, förstod när jag snackade med dig på Skypen att du hade blivit överaskad.
vi hörs, puss o kram och ett stort GRATTIS.
Vi tar kalaset till sommaren när ni kommer hem på besök.
Svärmor

2006-02-06 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0