Onsdagar=Simmlektioner

Onsdagar= Simmlektioner

Onsdagar=Simmlektioner

jepp! hon har fattat grejjen "Ellsan" hon e jätteduktig på att simma nu...tjohoo hejja Ellen....

Hon har en jätteduktig simmfröken Ellen, Victoria heter hon och hon e utbildad simmlärare och "lifeguard", I Ellens grupp e dom 3 st  och dom e så duktiga dessa småttingar..
Men Ellen  är ju inte rädd för "fem öre" hoppar och slänger sig i , inga som helst hämningar..
Så när Ellen slutar skolan går vi till Almaspuri condo och har simmlektioner och hon e så nöjd..
-Mamma jag älskar mina simmlektioner!! *S*
-Bra Ellen, men du är inte rädd va?
-Nää, jag e stor tjej nu och KAN simma utan "puffar" mamma!!

Denna veckan förresten på skolan (MKIS) så har dom "Save the turtels week" man donerar pengar som går till dom Malaysiska havssköldpaddorna.
Förra året tror jag att man fick ihop 15.000 svkr till "paddorna", inte illa...gorilla......

So long...
M


Kommentarer
Postat av: Mormor Yvonne

Jaha då kan Elsan pelsan visa Filip hur man simmar när ni kommer hem.
Puss allihop, mormor älskar er alla.
Och det är alldeles rätt vi skall vara rädd om naturen och sköldpaddorn. Hoppas mormor o morfar få se dom "live" om vi kommer till er någon gång.
Tänk va mysigt vi hade, o La Tengah var inte heller fel, nästa gång tar vi med oss mat.

2006-02-22 @ 16:54:19
Postat av: Camilla

Vilken duktig tjej! Här ligger vi i lä *s*
Säsongen är väl nååågot kortare här i Svergie kan jag tänka mig. . . . Ser underbart ut, som en enda lång semester.
Kram på er!
Mill@n

2006-02-23 @ 10:48:34
Postat av: Caroline

Ojojoj vad hon jobbar på i vattnet! Viktigt med galsögonen förstår jag...Ellen har likadana när vi är på badhuset och efter ett par minuter är det mamma som har fått ett par glasögon runt armen...ja, det är så att jag kläääär inte riktigt i simglasögon, vet du...! ;o)

Kramis!

2006-02-26 @ 22:28:46
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0