Långt hår....

MORMOR!!! *Ellen ropar*
Kolla vilket långt hår jag har fått...!! Jag älskar mitt långa hår.. *S*
Mamma fick göra flätor på mig idag innan jag gick iväg till skolan..

Kan nämna att Ellen sa oxså:
* Jag har lika långa flätor nu som Olivia
*Jag har samma hårfärg som Olivia
*Jag tycker långt hår är så fint mamma!!
*Maja har ljust hår, Ulla har samma färg som mig o Olivia! o Patrik han är mörkhårig.. Va?? e han?? *S*

Tokunge!
Hasse fixade så hon kom till skolan idag iaf, jag hämtar upp henne kl 13.30.

** Begravning idag för Kattis *ont i magen* kl 20 Malaysisk tid, hemma i Sverige kl 13.00**

Långt hår...



Långt hår....

Kram från Ellen


Kommentarer
Postat av: Mill@n

Åh vad fint hår du har Ellen! Casper kommer att smälla av när han ser det ;o) Kram från kavaljeren på fastlandet hemmavid

2006-02-10 @ 08:27:00
Postat av: Caroline

Ojojoj, vilken sötnos och vilket långt håååår! Wow! Får du kamma det på henne? Det brukar ju vara lite si och så med det... ;o)

2006-02-10 @ 15:24:42
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0